Informacija

Prekybos taisyklės

ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS MOBILUSPRIEDAI.LT PREKYBOS TAISYKLĖS

Šios Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privaloma ir neatsiejama pirkimo – pardavimo sutarties dalis, kuri nustato Pirkėjo (toliau – Jūs) ir Pardavėjo (toliau – Mes) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – el. parduotuvė).

I. Bendrosios nuostatos

  1. Naudotis el. parduotuvės paslaugomis turi teisę:
    1.1. veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus ar šių asmenų įgalioti asmenys;
    1.2. veiksnūs fiziniai asmenys nuo 16 metų tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;
    1.3. juridiniai asmenys ar šių asmenų įgalioti atstovai.
  1. Naudodamiesi el. parduotuvės paslaugomis, Jūs sutinkate su šiomis Taisyklėmis ir privalote jų laikytis.
  2. Sutartis tarp Jūsų Mūsų sudaroma tada, kai suformavę prekių krepšelį, įvedę registracijos adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su Taisyklėmis – spaudžiate „Apmokėti“.
  3. Šios sutartys saugomos el. parduotuvėje.
  4. Paspaudę varnelę ties „Su taisyklėmis sutinku“ – Jūs besąlygiškai sutinkate su šiomis Taisyklėmis ir prisiimate visą atsakomybę, susijusią su Jūsų teisėmis ir pareigomis ir Mūsų teisėmis ir pareigomis.

II. Jūsų teisės ir pareigos

  1. Jūs turite teisę pirkti bet kurią prekę iš el. parduotuvės.
  2. Jūs atsakote už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.
  3. Jūs sutinkate su šiomis Taisyklėmis.
  4. Jūs įsipareigojate nurodyti išsamius ir teisingus duomenis apie save. Jei pasikeitė Jūsų duomenys, o Mes nebuvome apie tai informuoti – Jūs prisiimate visą atsakomybę susijusią su galimomis pasekmėmis.
  5. Mes pasiliekame teisę atsisakyti ar nuraukti užsakymą bet kuriuo metu susiklosčius šiomis aplinkybėmis, bet jomis neapsiribojant: prekės prieinamumas, klaidos aprašyme ar prekės, paslaugos kainoje, klaidos Jūsų užsakyme ir kt.
  6. Mes neatsakome už trečiųjų šalių veiksmus, kai pasinaudoję Jūsų bankininkystės sistema, jie sudaro pirkimo – pardavimo sutartis pasinaudodami el. parduotuvės paslaugomis.
  7. Jei netekote prisijungimo prie el. parduotuvės duomenų – informuokite apie tai Mus el. paštu info@mobiluspriedai.lt.
  8. Jūs leidžiate įrašyti slapukus (cookies), norint Jus atpažinti ir užtikrinti visišką el. parduotuvės funkcionavimą. Savo sutikimą Jūs galite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus.

III. Mūsų teisės ir pareigos

  1. Sudarome visas sąlygas naudotis visomis el. parduotuvės paslaugomis.
  2. Jei yra įtarimai dėl bandymų sutrikdyti el. parduotuvės veiklą, įtarimai užsiimant neteisėta veikla – Mes be išankstinio įspėjimo turime teisę panaikinti Jūsų registraciją, užblokuoti el. parduotuvės pasiekiamumą ar prieinamumą prie dalies paslaugų.
  3. Jei registracijos metu ar bet kada vėliau pateikiami netikslūs, melagingi ar ne visi prašomi pateikti duomenys – Mes be išankstinio įspėjimo turime teisę panaikinti Jūsų registraciją, užblokuoti el. parduotuvės pasiekiamumą ar prieinamumą prie dalies paslaugų. Dėl neteisingų duomenų pateikimo kylančius nesklandumus atsakote Jūs.
  4. Jei nebeturime Jūsų užsakytos prekės – Jums pasiūlome analogišką prekę (tos pačios ar panašios kainos), jei atsisakote – grąžinsime Jūsų pervestus pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.

IV. Apmokėjimas už prekes

  1. Apmokėjimas grynaisiais pinigais. Grynaisiais pinigais galite atsiskaityti pašto skyriuje atsiimant ar kurjeriui pristačius prekes, taip pat grynaisiais pinigais galite atsiskaityti suformavus mokėjimo nurodymą ir jį atsispausdinus Maximos parduotuvėse, Perlo terminaluose, bankų, Lietuvos spaudos, Narvessen, PayPost ir Lietuvos pašto skyriuose. Kad ir kur bebūtumėte – apmokėti galėsite visur.
    18.1. Apmokėjimas banko kortele. Banko kortele galite atsiskaityti paštomatuose atsiimant prekes (netaikomas mobiliųjų telefonų, planšetinių kompiuterių pristatymui).
  2. Apmokėjimas per internetinę bankininkystę. Atsiskaityti už prekes galite naudodamiesi šių bankų internetinės bankininkystės sistema: Swedbank, SEB, DnB, Danske, Nordea, Citadele, Šiaulių, Medicinos banko, Lietuvos kredito unijose.
  3. Apmokėjimas mobiliąja pinigine: Mokipay, Paysera. Atsiskaityti už prekes galite mobiliosiomis piniginėmis – banko ar mokėjimo įstaigos programėlėmis išmaniajame telefone.
  4. Apmokėjimas lizingu (išsimokėtinai).

V. Prekių pristatymas

  1. Prekes pristatome visoje Lietuvoje. Prekės pristatomos per 1-5 d.d. nuo apmokėjimo patvirtinimo ar užsakymo suformavimo (atsiskaitant grynaisiais pinigais pašto skyriuje atsiimant ar kurjeriui pristačius prekes). Švenčių laikotarpiais – šv. Velykos, šv. Kalėdos, Naujieji metai – galimas ilgesnis pristatymo laikotarpis. Transportavimo paslaugas teikia AB Lietuvos paštas ir UAB Baltic Post. Mes neatsakome už AB Lietuvos pašto ir UAB Baltic Post teikiamas paslaugas, jų kokybę, galimus pristatymo sutrikimus.

VI. Prekių priėmimas

  1. Pristačius ar pasiimdami prekes – apžiūrėkite pakuotes. Jei pastebėjote, kad pakuotės Jums pristatytos netvarkingos – įlenktos, įplėštos, atidarytos arba kitaip fiziškai pažeistos, galite nepriimti tokios siuntos. Jei priimsite tokią pakuotę – ją išpakuokite kurjerio akivaizdoje ir vizualiai patikrinkite prekių būklę ir pakuotės turinį. Važtaraštyje privalote atžymėti pažeidimus, jei tokius matote. Jums pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai. Mes neatsakome už paslaugas teikiančių AB Lietuvos paštas ir UAB Baltic Post siunčiamų prekių kokybės pokyčius siuntimo metu.

VII. Prekių grąžinimas

  1. Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Civiliniu kodeksu.
  2. Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė – jas galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Prekes, kurioms galioja garantinis aptarnavimas, siunčiate/pristatote garantinį aptarnavimą atliekantiems centrams. Jei grąžinama nekokybiška prekė – Jums pasiūlome analogišką prekę (tos pačios ar panašios kainos), jei atsisakote – grąžinsime Jūsų pervestus pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
  3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Civiliniu kodeksu per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Prekė turi būti pilnai sukomplektuota, supakuota ir grąžinta toje pakuotėje, su kuria prekė ir atkeliavo pas Jus. Prekės ir pakuotės turi būti nesugadintos, švarios. Kitu atveju Mes prekės nepriimame. Pinigai grąžinami per 14 dienų, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan. Prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.
  4. Kartu su preke, visomis komplektavimo dalimis ir gautais dokumentais, Jūs turite pateikti gautą sąskaitą – faktūrą ir raštišką prašymą, kuriame nurodote prekės trūkumus.

VIII. Baigiamosios nuostatos

  1. Mes pasiliekame teisę vienašališkai keisti ar papildyti šias Taisykles, paskelbdami jas savo el. parduotuvėje. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami el. parduotuvėje.
  2. Jei nesutinkate su Taisyklių pakeitimais – Jūs prarandate el. parduotuvės funkcionalumą.
  3. Jei toliau naudojatės el. parduotuvės paslaugomis – Jūs automatiškai sutinkate su Taisyklių pakeitimais.
  4. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
  5. Jei turite klausimų dėl šių Taisyklių, susisiekite su mumis el. paštu: info@mobiluspriedai.lt.